Zamówienie serwisu 

W celu wysłania zamówienia na wybrany serwis należy:

1. Zarejestrować się w systemie w celu utworzenia konta klienta. 

2. Wybrać do koszyka zakupowego usługę awarii, konserwacji lub montażu dla danego urządzenia gastronomicznego i wysłać zamówienie.

3. W ciągu 24 godzin odpowiedzieć na telefon od Biuro Obsługi Klienta, które musi skontaktować się przed wysłaniem oferty. 

Dokonując przeglądu naszej oferty na tej stronie internetowej, dla ułatwienia podzieliliśmy naszą ofertę na 3 główne kategorie :

- awarie

- konserwacja 

- montaż. 

Po określeniu kategorii głównej serwisu, można następnie znaleźć rodzaj urządzenia, dla którego zamawiana jest wizyta serwisowa. 

Należy pamiętać, że jest to pierwszy etap - po którym niezbędny jest kontakt naszego serwisanta, który być musi ustalić jak przygotować Państwa lokal / urządzenie do serwisu lub jakie części zakupić przed wizytą u Państwa.

Staramy się ustalić jak najwięcej szczegółów telefonicznie i mail'owo, tak aby jak najlepiej przygotować wizytę serwisanta. 

Często prosimy o zdjęcia urządzenia lub krótkiego filmiku (nagranego aparatem telefonicznym), na którym będzie zapis wadliwej pracy urządzenia.  

Prosimy o otwartość i zaangażowanie w przekazanie szczegółów. 

Każdy przyjazd serwisanta jest dla Państwa kosztem, który staramy się wspólnie minimalizować. Efektywność naszej pracy w głównej mierze zależy od dobrej komunikacji między nami. 

Zapraszamy do współpracy! 

Zespół BariKuchnia.